Ida ut&in

allt om ingenting

Live it

Igår skrev jag om min födelsedagspresent från Annelie som var ett presentkort på liveit.se. Jag var helst sugen på fallskärmshoppning men funderade lite på om jag skulle börja med tandemskärmflyg. Börja lite lätt dvs. Är ju trots allt jävligt höjdrädd även om det fria fallet när jag hoppade bungyjump var det mest fantastiska, adrenalinrikaste  jag varit med om.

Vill gärna komma över min höjdskräck och bästa sättet är ju att trotsa den.

Nu hittade jag dock något annat på liveit.se som fångade min uppmärksamhet.
Jag har två stora fobier och förutom höjdskräcken är jag väldigt rädd för hajar. Även om jag är otroligt rädd så är det ändå lite av en dröm att simma med dem. Har en blandad hatkärlek och är väldigt fascinerad av dem. Nu hittade jag hajdykning och eftersom jag redan har dykarcert, vilket var ett krav, lockar det lite. På sidan står det dock att dykningen sker helt på egen risk men de har inte haft några allvarliga incidenter sedan starten 1991. Hmm, vågar man?

11 september, 2010 - Posted by | Allmänt, Tankar

Inga kommentarer ännu.

Lämna en kommentar